Näkyvyys
Näkyvyys
Yrityksen tarina kerrotaan ja luetaan netissä. Houkuttelevat ja kiinnostavat kotisivut, verkon muiden kanavien ja sosiaalisen median kokonaisvaltainen hyödyntäminen ovat peruslähtökohta tämän päivän markkinointiviestinnälle. Vain muutaman sekunnin selailulla asiakas joko kiinnostuu tai siirtyy kilpailijan sivustolle. Nopea löydettävyys on olennaisen tärkeää.
Ideat luodaan tavoitteiden pohjalta: suunnitelmat tehdään pitkäjänteisiksi ja aikataulutetaan. Toteutukseen valitaan oikeat kanavat, työkalut ja tekijät, analytiikkaa hyödyntäen mittarien kera. Perinteisiä markkinointikeinoja tehostamaan on jokaisen yrittäjän viritettävä verkko parhaan näkyvyyden ja laajan kattavuuden saavuttamiseksi.
Rima auttaa, kun haluat parantaa näkyvyyttä:
- Kotisivun ilmeen ja viestin kirkastus
- Somekanavien valinta kohderyhmän mukaan
- Tavoitteet ja suunnitelma aktiiviselle verkkoviestinnälle
- Kiinnostusta keräävien päivitysten ideointi
- Monikanavaisen näkyvyyden ohjaus kotisivulle ja myynniksi
Rimapalvelut, kun haluat:
Parantaa näkyvyyttä
Yrityksen näkyvyys on monen asian summa, jossa oleellisimpia asioita ovat tarkka suunnittelu, markkinointikanavat ja käytettävien resurssien tehokas hyödyntäminen.
Hankkia asiakkaita
Tyytyväinen asiakas on uskollinen asiakas. Asiakaslupauksen toteutuessa asiakas kokee olevansa erityisasemassa. Tällaisen kokemuksen jälkeen hinnalla ei ole enää suurta merkitystä.
Kasvattaa mainetta
Yrityksen hyvä maine luo perustaa myynnille. On tärkeää, että yritys on asiakkaan mielessä ostopäätöstä tehtäessä. Yritys rakentaa ja hallitsee mainettaan laadukkaalla viestinnällä.
Tehostaa starttia
Uuden yrityksen viestin pitää olla erityisen tehokas ja napakka, jotta se nousee kilpailijoidensa rinnalle ja niistä ohi. Strategiasta ja kanavavalinnoista päästään rakentamaan tehokasta markkinointiviestintää.